Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Digital Art / Student Member HunterFemale/United States Recent Activity
Deviant for 6 Years
Needs Premium Membership
Statistics 400 Deviations 3,683 Comments 17,089 Pageviews

Newest Deviations

Hey,you!Yeah!YOU!Bring that arrow over here!
....closer...cloooooser...CLOSER!
ok!Click it!YAY!

Random Favourites

Groups

Webcam

deviantID

OreoZombabe
Hunter
Artist | Student | Digital Art
United States
I was born,raised,and reside in Florida.I'm a Sophomore at the University of North Florida.I was born September 4th,1993 and I am an Oreo
Interests
Hey guys, I gotta make this quick.

My life has been fucking insane. I'm getting closer and closer to becoming a graphic designer and I realize I gotta quit fucking around.

I WILL BE DELETING THIS ACCOUNT AND MAKING A NEW ONE WITHIN THE NEXT 24 HOURS

Please keep an eye out because I will update this journal with my new account.
  • Mood: Optimism
  • Listening to: iTunes
  • Eating: pork chops and potatoes
  • Drinking: TEAAAA

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconcelinedgd:
CelineDGD Featured By Owner Sep 4, 2014
Happy birthday. :)
Reply
:iconlittle-red-xoxo:
Little-Red-XOXO Featured By Owner Sep 4, 2014  Hobbyist Traditional Artist
HAPPY BIRTHDAY HUNTER! :heart: love you & hope you have a great day! :tighthug:
Reply
:iconyoruhoshi:
Yoruhoshi Featured By Owner Sep 4, 2013  Hobbyist General Artist

Happy birthday Hunter my womaaaaannnnn!!

This comment is a certification of your free birthday request from le moi.

Because you get one of these every year on your birthday anyway, lol.

Reply
:iconoreozombabe:
OreoZombabe Featured By Owner Oct 26, 2013  Student Digital Artist
AAHHHHH I'm sorry for the late response but thank you <3

Hmmm....how about some Lottie and Panthro fan art?
Reply
:iconyoruhoshi:
Yoruhoshi Featured By Owner Oct 27, 2013  Hobbyist General Artist

X3 You're always welcome, my dear!

AND DID YOU MEAN, LIKE THIS? lD fav.me/d6s0weg

Reply
:iconoreozombabe:
OreoZombabe Featured By Owner Oct 29, 2013  Student Digital Artist
AAAHHHH!!! :hug::heart:
Reply
:iconcelinedgd:
CelineDGD Featured By Owner Sep 4, 2013
Happy birthday. :D
Reply
:iconoreozombabe:
OreoZombabe Featured By Owner Oct 26, 2013  Student Digital Artist
Sorry for the late response!
thank you! <3
Reply
:iconcelinedgd:
CelineDGD Featured By Owner Oct 27, 2013
Haha don't worry about it. :)
You're welcome. :D
Reply
:iconfeelin-free:
Feelin-free Featured By Owner Sep 4, 2013  Hobbyist Photographer
Happy Birthday c:
Reply
Add a Comment: